What do you want from me?

Ibland ser allt lite ljusare ut, och jag är väldigt patetisk.
Apropå ljus så är det lite knasigt här hemma. Pappa är ju ljuskänslig och släcker typ alla lampor, medan jag har kommit på att jag inte bara gillar när det är ljust, jag nästan behöver det. Jag får typ huvudvärk när det är mörkt. Fast alla andra klagar och säger "man blir ju bländad" när de kommer in i köket och märker att jag tänt kanske sex lampor.. Jag vill att allt ska vara superljust här hemma just nu.
Idag ringde jag frissan och fick tid klockan 12 på fredag redan! Med min favoritfrisör, som nog inte kommer klippa för kort så jag behöver spara ut i flera månader.
Imorgon är det studiedag. Då blir det skoshopping med Anneli och ridning. Najs najs..
Idag fick jag veta att jag behöver mvg på sista kemiprovet för att få mvg. Jag har vg+. Eller så kan jag göra ett kursprov sen. Men jag satsar nog hellre på det här provet, kursprov är långa och otrevliga.
Snart kommer mamma hem, då ska vi till gymmet. Fast jag har huvudvärk, men det kan nog vara bra iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0