Why do you make me feel this way?

Idag har det SNÖAT. Typ en decimeter, men det visste ni nog redan. Jag har faktiskt varit duktig och tagit bilder också. Med mobilen. Men eftersom det icke trådlösa internet är icke fungerande just nu såfår ni inte se dom.
Har jag berättat om att en typ tant är med på våra mattelektioner för att se hur lärare lär ut derivata? Iallafall, jag satt bredvid henne idag. Och hon la märke till att jag var klar med uppgifterna typ en halvtimme innan alla andra. Så hon frågade mig lite saker och tyckte jag var jätteduktig. Det var lite trevligt, men hon är fortfarande störig.
Ridningen idag gick väldigt bra faktiskt, vissa grejer iallafall. Red sura Mon Ami som vanligt, och eftersom vi är så feta så utgjorde vi en fjärdedel av ridgruppen. Eller så var vi bara fyra pers. Ni får gissa.
Nu ska jag gå och lägga mig, vilket jag skulle gjort för länge sen.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: (o:

The Fat Four, noo way.

2010-11-10 @ 07:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0