You make me cope.

Idag har jag hunnit med ganska mycket känner jag. Matteprov, gymmat, lunchat med Amanda, lallat runt lite med Sofia. Ni vet de där nya burgarna på donken som ser lite hemgjorda ut? De är inte så goda. Eller de smakar inget speciellt liksom.
Sofia visade mig en affär som heter "In och Finn". Billigt billigt! Där ska vi gå oh storshoppa någon dag. De har allt från prydnadssaker, mysiga fleecefiltar, lagerhaus-prylar, smink och kroppsvårdsprodukter.. Tror nog jag ska köpa smink där faktiskt, är säkert ganska dåligt men om man får fyra produkter för priset av en kanske det inte är så farligt? Tänk er billigare än H&Ms egna..!
Nu ska jag äta men sen blir det lite surprise surprise med Patric, Jojjo, Aastin och några till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0