Can't eat, can't sleep.

Idag har jag vandrat runt i stan i fyra timmar med min två meter långa morbror, mamma, Daniel och mummi. Det blev lunch på Sandy's och fika på Wayne's. De andra tyckte inte man blev så mätt på Sandy's. Jag blev proppmätt. Så det blev bara en smoothie för min del på Wayne's.
Nu väntar jag på att * ska messa och säga hur det blir ikväll.. *hoppas hoppas*
Alltså jag har inte så mycket att skriva. Jag smsar istället, för jag älskar min mobil. Kameran är bra och allting, och jag kan skriva ganska snabbt nu trots att det är touch!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fast tangentbordet är väl inte touch? :P

2010-10-24 @ 16:24:28
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Anneli

Svar: Jäklar! Är det inte skitsvårt att träffa knapparna då? :p

Men vadå, så alla människor har pro då? För jag har bara sett sådana med tangentbord :p

2010-10-24 @ 19:06:22
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0