Det haglade idag!

Efter ett väldans letande så hittade jag någon att tillbringa min fredagskväll med - nämligen Sofia. Det var länge sen vi gjorde något bara vi två, så det ska bli rikitgt kul med en myskväll! Hon kommer hit strax innan nio, eftersom hon slutar jobba åtta. Ibland känns det som att alla har jobb utom jag. Jag har aldrig haft ett jobb heller, och det känns ju lite sådär på CV:n när man ganska snart fyller 18.. Höhö, men är man bortskämd så är man liksom. Man ska leva livet så länge man kan.
Har ni sett blogg.se's startsida idag? Receptet med cookie dough cupcakes? Sånna håller jag på att baka nu! Jag var tvungen. Nyttigheten gick åt pipan idag. Men vadå, det är ju fredag. And I'm weak. Mamma och Daniel är och köper philadelphia åt mig, till toppingen. Blir nog mumsigt!
Hemtentan går framåt. Nu har jag skrivit nästan tre sidor, ungefär halva är klar.. Frågan är, kommer jag hinna klart?
Trevlig fredag hörrni!

(Lite updates om mina cupcakes kommer nog senare.. Såg ni hur fint det rimmar förresten? Updates, cupcakes.. Det är min rimtalang det..)

Kommentarer
Postat av: nina

Gah, får minst sagt också ångest över att aldrig ha haft ett jobb. Måste skaffa.. nångång.



Svar: Yes, det är den filmen :)

2010-10-17 @ 16:41:46
URL: http://passionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0