"Du är söt :)"

Iiiiih. Hihih.
Trevlig kväll igår, blev inte riktigt som planerat men nice iallafall!
Åh, nu smids det planer.. bio i veckan kanske?
Det har inlägget är lite virrigt, like it or leave it.
Lycka är när man inte vill vara någon annanstans. Eller när man helt enkelt inte bara väntar på att något annat ska hända. Förstår ni hur jag menar?

Idag då. Brunch i Vaxholm med familjen, mummi, morfar och morbror. Supergott! Fast jag var smart och proppade inte i mig typ tre måltider som vissa andra hehe.. Sen blev det lite kortspel hemma hos mummi och morfar, mysigt!
Är ganska så väldigt trött nu. Kom i säng (eller nej, kom till sömns?) först efter halv sex någonting imorse. Och sen upp vid tio! Lovely.
Höstlovet kommer bli totally awesome. Jag har så mycket planer, eller idéer kanske man ska säga. Åwesome.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sv: Är du helt 100? :p min är typ 3,2" och jag kan tycka att den är svår ibland XD

2010-10-25 @ 18:51:36
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0