"Du ser ut som ett vandrande blåbär"

Då var hemtentan typ klar.. Ska läsa igenom den imorgon när mitt huvud är lite klarare. Nu ska jag plugga tyska, eftersom jag har prov imorgon kl 8.15. Jag har faktiskt gjort alla grammatiska övningar en gång idag. Det är rätt duktigt. Så nu ska jag väl läsa texter och glosor och lite sånt.. Och sen kom jag på att jag ska läsa tio sidor svenska till imorgon också. Och jag har fortfarande inte valt ämne till engelskan.. Livet är hårt.
Mm.. kill me slowly?

Jag tror jag ska ta mig ett äpple för att höja blodsockret lite.

I wish I had turned on my computer one hour earlier today, 'cause then I could have talked with you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0