Ein Tag in der Schule.

Trevlig start på dagen idag då.. Jag FICK INTE ÅKA TILL SKOLAN för mamma! Varför? Jag hade inte ätit så mycket frukost. "Är det här nån sorts extrembantning du håller på med?", frågade hon surt. Seriöst, min buss skulle gå fem minuter senare och jag hade prov. Men nej nej, istället kom man försent till provet och hann inte skriva allt jag ville. Tack mamma.
Tyskaprovet gick helt okej, kunde inte alla ord och så men det mesta kändes det som. Det gjorde det i och försig igår också, innan jag upptäckte att hälften var fel jämfört med facit. Men, sista delen på provet var uppsatsskrivning. Det gick nog inte så bra. För det första skrev jag om midsommar, utan att veta vad det heter på tyska. Bra där.
Men, sen var det step på idrotten! Grymt kul. Och ja, man kliver baar upp och ned på en låda, men det kan väl vara kul i alla fall? Lite koregrafi så ser det schmexigt ut.
Nu ska jag ut med vovven, bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0