Hemmakväll.. snart kommer någon bli terrad på sms.

Jag har skrivit en halv sida på hemtentan! Det är faktiskt rätt bra för att skriva bara sådär.
Och idag blir det hemmakväll. På en fredag. Och det har jag valt. För jag orkade inte åla (eller åka, men inte åla heller) in till stan för att åka hem tre timmar senare. Fast nu börjar jag ångra mig. Ångest.
Jag har en ganska trackande humor har jag kommit på. Jag gillar trycka ned och förolämpa andra. På ett bra sätt. Like it or leave it.
Öh.. Nu ska jag på hundpromenad, så.. see ya!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag har faktiskt märkt det på den senaste tiden, din humor alltså ;p men jag tar inte åt mig så (;

2010-10-10 @ 00:18:34
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0