I will make it on my own.

Hejsan svejsan! Jag hade två hål, men de är små och inte mitt fel. Mina tänder har det lite trångt tydligen. Men de hålen är ingenting att göra åt, men nu ska jag börja använda tandtråd på pinne. Om ni vet vad jag menar?
Ridningen gick ovanligt bra faktiskt, red fina lilla Pyret. Sen satt jag kvar och prata med Henrik ett tag. Haha, han är lustig han.
Jag är typ bäst, för jag har kommit på vad jag ska prata om på engelskan. Stamcellsforskning, eller stem cell research som jag kommer säga det. Lite tråkigt, men jag har hittat en del argument. Jag har till och med skrivit en liten text, kanske ska ta och öva in mitt tal också?
Daniel tycker jag är konstig jag är konstig som pluggar i duschen, men med lite papper och tejp funkar det rätt bra. Konstigt? Kanske. Effektivt? Oh ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0