I'm crying baby, and it's not because of you.

Det finns en sak som jag stör mig på väldigt mycket, och det är folk som inte svarar på sms. Som läser smset, tänker svara på det sen (eller bara skiter i det), men sen inte svarar. Okej om det händer någon gång ibland, men det är irriterande när man behöver påminna folk hela tiden.. Och de som dagen efter skriver "Oj, min mobil hade dött, kunde inte svara", utan att svara på smsen man skickat, när man faktiskt frågat något.. Liksom, show some respect va?
Jag har kommit en liten bit på hemtentan nu. Och så tänkte jag oj vad duktig jag är, men var det inte något mer jag skulle göra? Och så kom jag på det, biologiprov imorgon! Orkar inte. Måste plugga. Men.. senare?
Idag har min familj varit sådär lagom sura på mig.. eller inte mamma. Mest Daniel. Det är ganska jobbigt faktiskt. Tyst hat liksom. Men jag har sagt förlåt, vad mer kan jag göra?
Hela min hållning har fallit ihop. Det kan ha något att göra med stress och spänningar, har jag läst i en av mina lånade hälsoböcker.. Jag har tydligen ganska många stressymptom enligt den. T.ex så retar jag mig ofta på människor och har väldigt svårt för människor som pratar långsamt eller gör saker långsamt. Fast en del av det är ju att det påminner mig om min värsta mardröm, som egentligen inte är så hemsk. Förutom att den skrämmer mig mer än något annat, men jag vet inte vad den betyder.
Jag känner att min blogg har blivit väldigt tråkig på sista tiden.. Sorry.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag är jävligt efter på din blogg just nu känner jag, men jag kommer nog ikapp igen snart ska du se... x) <3

2010-10-13 @ 23:47:40
Postat av: Anneli

Jag är den där typen som tänker svara sen men inte svarar för att jag glömmer. Tror jag. Men! Om man smsar mig när jag tittar på tv-serier eller pluggar, då blir det så, för jag är så inne i det. Typ...

2010-10-14 @ 21:41:56
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0