Ingenting kommer bli som förut.

Min engelskasak är klar! Ska bara kolla igenom den senare.. Är jag bäst eller är jag bäst?
Jag tror Eve somnade runt 22:22 idag. Hon får säga om jag hade rätt imorgon..
Och nej, pajskal är inte gott. Det är torrt, fett och äckligt.
Hm.. jag vet inte vad jag ska göra imorgon.. kanske vara med Jojjo, kanske inte.. måste väl hitta på något, är bara jobbigt att vara hemma fredagkvällar. Jag tror inte jag vart det på evigheter? På lördag drar jag till landet tidigt på morgonen iallafall, typ klockan åtta. Wiho! Vi ska stänga av vatten och sånt.
Jag tror jag mått ovanligt bra den här veckan förresten. Eller, inte på ett sätt, men på ett annat.. Sjuk skadeglädje?
Nä, nu ska jag sova och hoppas att mina fem uppätna kakor inte håller mig vaken länge till. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Innerst inne älskar du pajskal. Alla gör det. Det ligger bara lite djupare i dig. (;

2010-10-08 @ 18:15:55
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0