Kanelbullens dag!

Ibland känner jag mig som världens dummaste människa. Jag bara gör allt fel. Tänker inte. Sårar folk. Och vad är meningen egentligen? Bara glömma allt? Det funkar ju inte så bra när allt bara kommer igen senare, fast värre..
Alla borde prata med varandra mer. Då skulle allt bli så mycket bättre.

Idag har jag haft en ganska meningslös dag i skolan, förutom tyskalektionen då. Sen har jag gymmat och ätit kanelbullar med Eve, och sen vart på teorilektion i stallet. Kom hem för kanske en timme sen och är rätt trött.
Imorgon har jag matteprov. Jag har inte läst någonting alls. Och det känns inte som att jag orkar heller, allt bara skiter sig. Allt ska bara göras och göras hela tiden. Nu har mamma till och med klagat på att jag kommer försent till skolan. Hah, den trodde jag aldrig skulle komma. Och jag har insett en ska, som är rätt läskigt.. För fel..

Kommentarer
Postat av: Sofia U

jag finns alltid ett telefonsamtal bort minst, om det är nåt :) <3

2010-10-05 @ 08:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0