"Kommer du försent för att du inte hittade salen?"

Jag är nästan klar med min engelskasak. Det tar lång tid det här. Facebook är lite roligare. Och att rita. Jag saknar mina estetartider. Nu känner jag att idrottsgrejen aldrig kommer bli klar, speciellt eftersom jag kommer vara på landet i helgen. Fast jag kanske kan skriva/läsa lite där?
Idag stod jag för middagen. Den blev god (som vanligt, enligt Jojjo, även fast hon inte var här idag). Det blev skinkostpaj utan pajskal á la Linnea-style. Daniel klagade på att den inte hade någon konsistens, men det hade den ju, lite slajmig bara kanske. Och, grädde som övergått till fast form och luktar mögelost bör slängas. Det har jag listat ut helt själv, men nu får ni också ta del av min mycket intressanta upptäckt.

Dagens citat (diskussion med pappa vid middagsbordet):

"Om jag skulle baka kakor utan nötter skulle det inte bli åtgång, det skulle bli en massaker."

-sagt av mig faktiskt, jag känner mig ovanligt smart idag.

Kommentarer
Postat av: Anneli

PAJ UTAN PAJSKAL? Man äter ju paj för pajskalet Linnea :p

2010-10-07 @ 21:00:33
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Evelina

Eller hur! Jag håller med anneli, pajskalet är ju hela grejen liksom xd

Btw, jag såg Anneli häromdagen....... Men hon såg inte mig.

2010-10-07 @ 21:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0