Running out of time.

Igår var jag på landet på dagen och stängde till allt för året - och passade på att bada! Det var lite kallt..
Sen efter många om och men åkte jag hem till Aastin på Värmdö och hade filmkväll med Jojjo, Axel och Leslie. Vi såg "Paranormal activity" (inte så läskig) och "13" t någonting.. svartvit franska film. Båda var helt okej. PA hade mycket mer humor än vad jag trodde, jag skrattade mer än vad jag blev skrämd.
Idag åkte jag och Jojjo hem till mig och sen har vi pluggat och ätit nybakta bullar. Mums! Fast nu känner jag mig riktigt fet..
Snart ska jag dra in till stan med Eve och några fler för att se en liten modevisning. Men först ska jag borsta tänder, fixa sminket och lite sånt, så vi hörs^^

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hehe... då sov jag :D

2010-10-10 @ 20:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0