Skin skin som den sol du e, låt hela världen se ditt vackra leende.

Idag har jag varit duktig och bytt mina nya höstskor mot ett annat par boots. De såg lite stilfullare ut. Sju centimeter klack tydligen, fast inte kommer jag bli längre än de andra för det.
Sen har jag och Jojjo bakat cookies! Och ätit rätt många, höhö.. Vi mötte Amanda och åkte och kollade när hon red western på sin nya ridskola. Det var lite kallt (utomhus), men rätt kul att se.
Och gissa vad jag har gjort sen? Mailat en tjej om medryttarhästar! Vi tre funderar nämligen att skaffa två medryttarpållar tillsammans, och nu såg vi några fina i Bro, så lika bra att se om det kan bli något..
Jag har hittat shuffle på spotify! Kändes lite trist innan när man lärt sig ordningen på alla låtar..
En fin liten låt som man inte kan hitta på spotify däremot..
Skin - Ras Cricket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0