Sugar cravings..

Det är helt sjukt hur det här med blodsockret faktiskt funkar. Den här helgen har jag ju mer eller mindre lite levt på mina cupcakes, inte så bra.. Först blir man proppmätt, men efter bara en timme eller två skriker kroppen VILL HA MER! Jag åt en cupcake till efterrätt idag, och sen har jag pysslat lite med kaninerna och skrivit lite på hemtentan (halva är helt klar nu!). Under tiden har jag kännt vill ha, vill ha.. sött.. sött.. Ganska läskigt faktiskt. Tillslut gick jag upp till köket och hittade som tur var några färdiga morotsbitar i kylskåpet.
Imorgon ska jag inte äta några sötsaker alls, och j*vlar vad bra jag kommer må.

Kommentarer
Postat av: Evelina

hihih, här sitter jag med en chokladkaka i handen (:

2010-10-17 @ 17:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0