Trötter

Imorse tillbringade jag två timmar med att läsa tre sidor tyska, tvätta håret och klä på mig. Jag hann inte ens äta frukost eller sminka mig. Snacka om att ha blivit oeffektiv. Sen kom jag hem två lektioner tidigare också och har inte gjort någonting typ.
Ifall någon får ett skumt sms av mig någon gång så kan jag göra en lista med de vanligaste felen..
kli = jag
nudlar = okej
Ulf = vad
Det är ju annars rätt enkelt att gissa..

Jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska vara på halloween! Och jag ska ha engelskaredovisning imorgon. Inte övat. Kemiprov på onsdag. Inte börjat plugga. Orkar inte.
Men jag fick tillbaka tyskaprovet idag.. MVG! Uppsats delen gick mycket bättre än vad jag trodde, VG+ "för att den var lite för kort"! Jag trodde jag skulle få G-, så jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0