Utan att förstå konsekvenserna är det svårt att låta bli.

Nu är klockan snart halv ett, och vad har jag gjort? Jo, suttit och ritat på min bild lite. Den blir rätt bra, såhär med kvällskärpan iallafall. Nu har jag fyllt i i princip allt svart, trots att min S-tuschpenna är borta (den smalaste). Imorgon kanske jag börjar fylla i lite färger också. Engelskaboksaken tänkte jag försöka skriva åtminstone (som fortfarande är ett krångligt ord att skriva eftersom jag uttalar det "åtmindstonde"), kanske börja lite smått på hemtentan i idrott om jag hinner. Pluggdag ska det bli, känner att jag ligger efter snart.
Och om ni undrar varför jag sitter och gör onödiga saker sent på kvällen så är det för att jag börjar 10.50 på torsdagar. Det är nice med sovmorgon.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad är det med mig egentligen? förut kunde jag sitta uppe till typ 2 på en vardag... Nu går jag och lägger mig för att "det inte är nåt kul på datorn", WTf?

jag måste skärpa till mig. Jag vill vara uppe sent. Jag vill vara en trotsig tonåring :(

2010-10-07 @ 21:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0