We don't have it all together, but together vi have it all.

Igår blev det shopping i Kista med Eve, eftersom jag hade 20% rabatt på H&M. Tyvärr så hittade jag inte så mycket, bara lite basplagg, men Eve hittade en ursnygg tröja (som egentligen jag hittade men som såg bättre ut på henne).
Sen blev det lite spontant filmkväll (fast vad gjorde vi egentligen?) hos Eve med Eira och Sofia. Länge sen!
Idag har jag käkat massor av lördagsgodis (50:-/kg på Ica i Spånga, I'm weak ;$) och köpt nya skor! Ett par röda fakeconverse och svarta höstskor från skopunkten blidde det, Eve hittade också ett par.
Ikväll funderade jag på en hemmakväll, men Bea har kommit på lite planer åt oss så det blir nog det istället.

Dom ser finare ut på.

Jag och Eve såg schnyggaste tavlan förresten, med massa fina texter på. Rubriken kommer därifrån.

Kommentarer
Postat av: Evelina

I had a real good time. <3

2010-10-02 @ 19:43:22
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0