You've got a text.

Eira har åkt till Skottland, den lilla busen, och Eve är hos sin lille älskare, så ni får stå ut med mina små lustiga tankar som vanligtvis brukar formuleras i sms.
Jag har inget tuggummi i munnen. Och jag kommer inte ihåg att jag spottat ut det. Läskigt.
Jag har ätit 3½ bajsisar idag. Det är i princip allt jag har ätit idag. Två vita mackor och lite chips också. Healthy shit. Jag skriver om min hälsa samtidigt. Det känns bra.
Jag gillar korta meningar. Om. Ni. Inte. Märkt. Det. Fast jag skriver väldigt långa meningar i mina uppsatser. Någon lärare gillade inte mina korta meningar nämligen. Jag hade tydligen inte med ett verb i varje mening, och det ska man ju ha. Mina mina meningar är så långa och analyserande så att jag till och med tappar bort mig själv. Men det ser bra ut, helt klart.

Kommentarer
Postat av: Evelina

"sin lille älskare", haha! Vad fan gör eira i skottland?? Jag ska mörda henne nästa gång vi ses...

2010-10-17 @ 17:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0