..ain't fare you know.

Nu tänker jag inte skriva mer på laborationsrapporten idag. Det har faktiskt blivit över en sida (men grafen). Fast jag har knappt skrivit något alls egentligen. Men jag får göra det en annan dag.
Söndagar är mina slappa dagar. Pluggdagar. Sminkfria dagar.
Eira och Eve är dumma. Dom svara inte på sms. Och jag känner mig väldigt barnslig just nu, men jag är faktiskt förkyld. Då får man vara det. Nu blir det mycket te och lite mjölkprodukter framöver. Jag brukar ta till ganska extrema åtgärder när jag är förkyld. Jag har redan druckit ½ liter te idag och sitter och smuttar på kopp nr 3 (eller 5 & 6 om man ska gå efter vattenkokarens mått).
Bea är snäll. Hon smsar mig. Först. Då blir man glader.

Kommentarer
Postat av: elin

Svar: Grad tre motsvarar ungefär ett lc-program...där man kan som ryttar klarar av alla tre gångarter och typ skolor (även om det är högre än lc) svårt att förklara-allt har med min balans, koordination mm så det var inget test till häst :)

2010-09-13 @ 00:56:01
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Evelina

Aww... Min mobil hade faktiskt inget batteri! True story <3

2010-09-13 @ 17:33:45
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0