All the right friends and all the right places.

Det är riktigt kallt såhär på kvällarna, måste nog ta och skaffa mig en ny höstjacka, en som faktiskt värmer! Jag kom nyss hem från underbara Jojjo som ville plugga lite tillsammans. Så nu sitter jag här och försöker få tillbaka värmen i myssockor, plyshbyxor och EKS-tröja.. mys! Anyway så hjälpte jag Jojjo att skriva en historiagrej. Hennes historia A är mycket svårare än vad min var! Typ.. Det var i alla fall efter vi tvättade hennes hund, efter en äcklig liten bajsincident..
Jag känner att jag har blivit mycket socialare på senaste tiden.. And it feels good. Fast jag borde bland annat träna mer. Imorgon tänker jag träna, för första gången den här veckan..
Imorgon kväll blir det kräftskiva tror jag! Ska bli grymt kul!
Vad har ni för planer inför helgen?

Kommentarer
Postat av: nina

Brukar också sitta och värma mig i EKS-tröjan, fast av nån anledning hade jag beställt den i största möjliga storlek, så det är inte hälften så roligt^^



Svar: Nej, jag går numera på distans.

2010-09-05 @ 11:49:00
URL: http://passionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0