And it's cake for dessert.

Idag fyller mamma år, så det har blivit prinsesstårta till efterrätt, gott gott!
Här har man suttit och tänkt att Biggest loser nog börjar snart, men sen kollar man på tv-tablån, och.. ingen Biggest loser! Det är idolkval istället, får se om jag kollar eller inte. Hoppas Jamilla gick vidare, jag gillar henne, hon var så gullig.
Jag har tänkt på en sak.. Det var mindre än 1½ år sedan jag gick på EKS, men det känns som en evighet sedan, som att det knappt ens har varit. Och det ironiska är, som Eve sa, att hon och jag var knappt med varandra då, och nu är vi typ bästa kompisar och träffas varje vecka. Minst. Konstigt hur saker kan bli ibland..
Idag fick jag reda på att jag har skolfoto imorgon! Har ingen aning vad jag jag ska ha på mig.. Inte för att jag ska vara värsta uppfixad, men det där fotot kommer jag och omvärlden få leva med i ett år, eller i resten av mitt liv (man vet ju inte hur länge jag lever haha). Jag kanske har nya skjortan, eller kanske något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0