But that's alright because I like the way it hurts..

Nu är jag hemma från tjejmiddan. Det var supertrevligt! Bara jag, Mimmi, Sara, Emelie och Alice var där men det var självklart kul i alla fall. Mimmi hade gjort en jättegod lasagne och bakat himmelskt goda chocolat chip cookies, mums!
Just nu lyssnar jag på Hero of war med Rise Against. Den är bra. Hemsk men bra. Jag gillar låtar då artisten liksom sjunger dåligt med flit.. Inte som Ola, utan som Håkan Hellström typ. Lite skrikigt och inte så uppampat. Och hemska texter är underabara.
Nu är den där jobbiga känslan tillbaka. Ensamhet. Jag vill bara ut och vara, ut och.. Jag har blivit tragisk, men jag kan inte hjälpa det längre. Hela mitt liv har jag kollat på andra och sagt "jag vill vara sådär". Nu finns det så många sätt att vara på, och många nöjer sig med simplare än såhär, så varför kan inte jag? Andra gör det ju, right? Men nu är det faktiskt jag som vil, vill ha mer. Det där mer. Jag måste bara skriva av mig lite.. Ingen svarar på sms nu, och jag behöver någon att prata med.. Usch.. nej..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag hatar mig själv för att jag inte svarar på dina sms, de där smsen som är nödvändiga att man svarar på. För det är skillnad på sms och sms...

2010-09-19 @ 19:11:45
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0