Curves 2 år!

Den här veckan fyller Curves två år, så det firades med tipspromenad och världens godaste princesstårta! Och ja, mitt gym bjuder på tårta. Det är inte alls fel. Den var bakad på Citygross, en sådan ska vi köpa till mammas födelsedag, definitivt!
Jag gjorde lasagne förut förresten. Men jag glömde att man kanske skulle dubbla mängden sås när man dubblar allt annat.. hehe. Men god blev den i alla fall.
Jag har städat undan klädhögarna i mitt rum. Fast en tröja ligger framme, men jag vill inte glömma tröja till ridningen den här veckan också. Apropå det är det dags för mitt lilla uppdrag imorgon..
Åah! Jag spiller verkligen alltid när jag ska dricka saker. Så nu har jag te över halva t-shirten, tur att det är kallt. Jag har faktiskt spillt te till och med i ögat idag. Det är ändå ganska skillat.
Vet ni hur jag vaknade imorse? 15 kilo hund hoppade upp i min säng och landade på min mage, kabaam! Det var lite oväntat, Isa tyckte nog att sängen var hennes när klockan var efter åtta.. Sen somnade jag om. Och sen ringde min väckarklocka, och jag hade glömt bort att Isa låg i min säng (bredvid mig, jag hade flyttat lite på mig), så självklart mosar man henne i ett försök att sätta sig upp. Hämnden är ljuv.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Mysig bild på Isa, man vill bara goooosa med henne!!

2010-09-14 @ 23:58:20
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

gulli :)

2010-09-19 @ 18:01:56
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0