Freaky friday.. without the freaky part then.

Kemiföreläsningarna.. Vilket skämt. Det var fem forskare varje föreläsning och de enda de gjorde var att säga vad de jobbade med, och "programledaren" eller vad man ska säga hade samma skämt och frågor båda förelösningarna.
Att cykla till Curves var inte min brightest idea today, men om man går i uppförsbackarna så funkar det med knäet.. Så nu har jag vart duktig och tränat fem dagar den här veckan! Imorgon blir det nog ledigt däremot, och sen springa på söndag..
Vad händer denna fredag då? Jag ska träffa Jojjo och Kajsa, men vet inte hur, vart eller när haha.
Nu har min lugg äntligen växt ut någorlunda så jag kan ha den nere.. Och det är minst fem personer som frågat mig om jag klippt mig! Hehe, så kan det gå..

Dagens citat:
Jag: "Brukar **** skriva till er på facebook?"
Alla andra: "Nej.." *Tystnad* "Vad har han skrivit nu..?!"

Vad har han skrivit tänker jag inte skriva här, men ni kan få veta om ni frågar haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0