Globen.. och det där fucking trädet.

Trevlig kväll igår! Käkade frukost på donken, men vi va lite sega så det fick bli ett happy meal utan leksak och kartong. Specialbeställd. Och nästan enligt tallriksmodellen.
Efter jag kommit hem har jag kollat på idol i några timmar (hmm..) och sprungit 10 km.. Veckans träning är avklarad, yey. Sen börjar nästa vecka imorgon. Skit också. Och skola. Orkar inte.
Jag "gjorde" min tyskaläxa idag. Den var lite större än vad jag trodde, så jag orkade inte riktigt. Jag kommer typ va sämst imorgon, men det får jag väl va då.
Usch vad jag blivit sorglig och deprimerad. Söndagskvällar kan gå och dö. Fast de är ju redan rätt döda.
Och nu kom jag på att jag har svenska imorgon. Hemskt ämne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0