Herrlich Herbst.

Förra inlägget var något oseriöst, om ni inte förstod det.. Jag skulle hjälpa Anneli lite med gimp, och vi va rätt flummiga..Vi såg Harry Potter 4 och 5, och de var faktiskt bra. Jag är lite efter med att se HP fimerna. Fast jag missade halva femman eftersomm jag sov från och till haha.. Ikväll ska jag se sexan med familljen, Anneli var snäll nog att lämna kvar den åt mig.
Idag är det underbart väder! Sol och härligt. Inte för att jag vart ute så mycket, men en liten promenad har jag gått. Och vart lite på tomten. Biggles är gullig, han skuttar iväg, hämtar ett äpple, bär tillbaka det och sen käkar upp halva. Den söta lilla grisen..
Oj, det är en geting vid mina fötter.. Men jag har slutat vara rädd för getingar, det är liksom inte värt det. Den är säkert ute efter pecankolapajen som jag nyss bakade hihi.. (fast paj utan pajskal, såklart ;] )
Trevlig söndag!


Han är ful för att han fäller, okey?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vaaa? Jag trodde du var seriös när du gjorde bilden :c ;D

2010-09-19 @ 18:44:48
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Evelina

Gillar bytet där med getingen... Det gjorde hela inlägget så extremt intelligent xD

2010-09-19 @ 19:07:08
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0