I finally understand the meaning of tired.

Idag så firade mammas kompisar att några förlovat sig, så dom va lite extra frikostiga med spriten. Det vill säga, vissa var fulla redan innan vi kom dit, vid fyra! Hehe.. Så ett flertal fulla och pratglada finnar har man fått stå ut med, som dessutom glömmer bort att man inte kan finska.. Men en god 3-rättersmiddag, snacks och ostbricka fick jag i mig i alla fall.
Jag somnade i soffan förut.. Och sen i fosterställning på tomten.. i solen.. min kind var något rödare när jag vaknade.
Mina grannar har fest. Dunka-dunka musik you know. Ganska så fjortis. Vad gulligt. Jag undrar hur gamla dom är, för misstänker att det är FF..
Nu ska jag nog gå och lägga mig, jag är lite trött somsagt.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAHAHAHAHAAHAH! fosterställning.... på tomten.... Haha!

2010-09-06 @ 17:30:52
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0