I want new shoes.

Jag vill ha nya skor, både sneakers och höst-/vinterskor. Det blir väl till att åka till skopunkten som vanligt, billigt och bra. Nej men seriöst så skulle jag nog inte kunna köpa ett par dyra skor. Och tre par nya billiga vinterskor varje år kostar ju i princip mindre än ett par dyra. I'm economic. Någon som vill hänga med till skopunkten förresten, typ Barkarby eller Jakan?
Idag har jag pluuuuuggat. Eller jag har läst sex sidor i kemiboken, men det kändes som väldigt mycket. Sen har jag läst lite Dante och börjat läsa min engelskabok (Big mouth & Ugly girl - verkar väldigt bra faktiskt!), så nu känner jag mig lite duktig! Plus att jag städat rummet, i lite halv panik för att Daniels kompis skulle hit..
Eve är hemma hos Jonas, så jag känner mig helt lonely. Nobody to talk to. Or not in the same way anyway.
Min lampa är trasig. Det är lite irriterande, för jag glömmer bort det varje gång jag ska tända den. Hmm.. jag kanske skulle be någon byta lampor i den? Fast det känns lite jobbigt..
Det är bra med olika sorters kompisar, för alla har olika åsikter. Ibland blir man lite naiv av vissa, och då är det bra med sånna som Eira som får lite vett i en.. Hur tänkte jag egentligen? Fast ändå..

Kommentarer
Postat av: Anneli

Thanx m8! jag gillar dom ocksååå 8)

2010-09-05 @ 23:46:41
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Evelina

JAG VILL MED OCH INFÖRSKAFFA SKOR!

2010-09-06 @ 17:28:15
Postat av: Evelina

Oj, titta, man ser ju inte sitt namn på dina kommentarer! fixa det, ungjävel!

2010-09-06 @ 17:57:26
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/
Postat av: Evelina

SV: Jomen det ska gå... Men det står ju så konstigt i html-koderna så man inte fattar ett skit...

2010-09-06 @ 21:15:14
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0