I wish I could say "I don't care" without lying.

Hmm.. Jag har en ordentlig träningsvärk i överarmarna och smalbenen, men vet inte riktigt vad jag har gjort.. Jag red ju igår, men Mon Ami är inte så dragig. Det gick helt okej förresten, mycket bättre än förra veckan!
Min pluggteknik funkar fortfarande märker jag, fick MVG på biologiprovet! Även om jag blir stämplad som pluggis så är jag glad att jag har så lätt för att lära mig. Grejen är ju, jag är ingen pluggis, jag pluggar i princip inte. Jag läser saker en eller två gånger kvällen innan och sen får det räcka. That's it.
Jag tänkte åka och köpa/kolla på skor imorgon, men alla verkar vara upptagna.. Kanske bara blir en chilldag hemma? Börja på hemtentan? We'll see.
Nu ska jag försöka skriva min engelska bokrecension, för att jag lyckats läsa ut en bok i god tid för en gångs skull. Fast jag kanske hamnar på facebook eller felsms istället, men datorn laggar så..
Jag är typ världens största tidsoptimist, om jag inte sagt det? Jag kommer försent typ varannan dag, minst. Och sorgligt nog tror jag inte att jag överdriver. Idag t.ex kom jag TIO minuter försent, trots att bussarna går var femte minut och tar 3-5 minuter att åka till skolan.. Fast de var faktiskt försenade, men ändå.. Jag borde verkligen börja passa bussarna, känns lite pinsamt att komma försent hela tiden. Speciellt idag när rektorn satt med på lektionen. Suck. Förut brukade jag få lite panik när jag satt och väntade på bussen och märkte att den inte kom, men om jag lyssnar på musik så bryr jag mig inte. Då skiter jag fullständigt i om jag kommer försent eller inte. Underbar känsla.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag vill också bara behöva läsa igenom allt en eller två gånger och få högsta betyg!

2010-10-01 @ 13:31:56
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0