Jag vill..

..ha en Sony Ericsson X10 mini. Sofia har skaffat sig en sådan nu, och den var väldigt enkel att förstå sig på och smsa med! Inte alls så där töntigt svår att skirva på som HTC-mobiler.
..köpa en stor, mysig, stickad tröja. Och den ska vara fin.
..köpa kläder överhuvudtaget. Garderoben börjar kännas lite gammal och jag har lagt ut väldigt mycket pengar på mat och busskort på senaste tiden, det måste kompenseras lite med klädinköp.
..att Eve ska svara på sms. Bara för att.
..ha mer tid. Jag vill både hinna träna, plugga, ha kul och sova, men just nu hinner jag ingenting känns det som.
..att labbrapporten ska skriva sig själv. Precis som den däruppsatsen jag ska skriva på svenskan imorgon.
..att min lampa ska laga sig själv. Jag är trött på besvikelsen varje gång jag trycker på knappen och den inte tänds.
..mysa. Det är precis vad jag behöver just nu.
..sova. Och mer en sex timmar den här natten, kanske till och med fler än åtta.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh... Jag vill ha med sömn, jag med.

2010-09-13 @ 17:34:37
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0