Lite creepy test.. (A)

Följ instruktionerna så snabbt som möjligt, men läs inte vidare på nästa 
fråga innan du svarat på den föregående 
Du behöver inte skriva ner svaren, bara 
svara i huvudet och gå vidare till nästa fråga.

Hur mycket är: 
12+18

RIKTIGT 30

3+56


RÄTT 59


89+2


YES YES 91

12+53


JAJEMÄN! 65

75+26


RÄTT IGEN 101

25+52

JOPP 77


63+32

ALLDELES RIKTIGT 95

Jag vet! Matematik är hårt arbete, men det betalar sig!!!!

Kom igen, ett par till...

123+5

KORREKT 128


111+222+333?

Fick du det till 666? Rätt!!!


SNABBT NU! TÄNK PÅ ETT VERKTYG OCH PÅ EN FÄRG!


LITE LÄNGRE NED


LITE TILL...


BARA LITE TILL..

Du har tänkt på en HAMMARE och RÖD, inte sant??? 
Om du inte har tänkt på en röd hammare, är du bland de 2% som har en 
annorlunda (onormal) hjärna

98% tänker på en hammare och röd, när de utför denna uppgift. 
Om du inte tror på det, skicka detta test vidare, och låt folk svara på hur det 
gick!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tänkte på en grå skiftnyckel........... O.o

2010-09-30 @ 21:39:30
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/
Postat av: Sofia U

jag tänkte på hammer och röd...

men kan det vara så att man kollar typ utan att kolla, liksom bra registrera hammare och röd under?

jag menar jag kan få såna saker bara av att jag läste rubriken på en reklam. typ Cubus

och jag tänker rabbat på byxor

och så tittar jag under rubriken och så står det rabbat på byxor...? jag bara undrar för det borde finnas en logisk förklaring. Eve, du kanske svara annorlunda för att... ehrmm. jag vet inte, det fanns ingen logisk förklaring där ;)

kram på er <3!

2010-09-30 @ 22:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0