Lördag á la Anneliiiiii!

Anneli kommer snart hit, så skriver lite snabbt..
Imorse var jag duktig nog och sprang mina 10 km! Det kändes mycket enklare än förra veckan men gick långsammare.. Hehe.. Och nu har jag ont i ryggen :( Måste nog till sjukgymnasten!
Sen var det meningen att jag och Anneli skulle plugga hemma hos henne. Hon fick lite matte gjord faktiskt, men själv så är man ju inte så mycket för att plugga överhuvudtaget. Men jag skrev fem meningar på min hemtenta, det ni! Bara lite fy skam.
Min lilla dator är väldigt praktisk att ta med sig om man t.ex ska skriva hemtenta och så.. Jag menar, den är ju mindre en min kemibok. Underbart.
Jo, ikväll då.. Snart kommer Anneli hit, och då blir det FILMKVÄLL med Harry Potter, grönsaker och dipp! Asnice. Och övernattning, det var länge sen.. Och mitt rum är rätt rent, nu blir jag glad.
Jag och Anneli var rätt flummiga när vi skulle plugga.. Vi skrattade åt allt. Men "Beskriv blablabla... Använd gärna ord som max- och vilopuls,,,," är faktiskt skrattretande. Och 4+5 blir inte 7, inte ens om man spelar ett spel. Matte C, here we come!

Kommentarer
Postat av: nina

10km?!!

2010-09-18 @ 23:33:14
URL: http://passionista.blogg.se/
Postat av: Anneli

Och jag fick mvg i matte b... HAHAHA! XD

2010-09-19 @ 12:48:22
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0