Man, I'm sick.

Idag hade jag värsta planen att jag skulle åka och träna och sen äta såndär extremt god tårta på Curves, haha. Men så blev det ju inte.. Och inte för att jag är lat, även om jag är det också. Jag var nämligen så sjukt trött så jag försökte sova när jag GICK hem från bussen. Det gick faktiskt bättre än väntat. Sen gick jag och la mig när jag kommit hem. Efter att jag ätit lite i trädgården för att orka gå in. Jag var verkligen galet trött, har inte vart det sen ***.
Imorgon hade jag tänkt springa innan skolan för den här hemtentangrejen. Men jag tror nog jag ska ta det lugnt ett tag, tyvärr. Jag ska kanske träffa Eve efter skolan,  om min grönangrupp inte jobbar allt för länge. Förresten har jag skrivit min labbrapport, hoppas den blev bra..
Petri var här idag. Dragspel. Det gick väl lite åt helvete, men så är det när man är trött, inte har spelat på hela sommaren och naglarna är för långa. Apropå naglar känner jag för att ha lite färg på mina.. hm..
Idag hade vi skolval, helt utan förvarning. "Vi ska gå och rösta när lektionen är slut" fick vi höra. Min skola har bra framförhållning, inte sant?
Ambitiös som man är så har jag mejlat tyskaläraren idag! Hoppas hon svarar snart.. Idag på historian upptäckte jag att jag satt där och bara önskade att jag inte hade den kursen. Kanske för att vi slutader så sent och jag var sjukt trött, men det lär jag va hela terminen. Så nu hoppas jag att jag får min tyska, för jag saknar faktiskt det. Kannst du dass verstehen?
Nu blev det väldigt mycket schooltalk, men det är allt jag har hunnit med. Och äta choklad, goa grejer.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag hoppas på att du kan imorgon (:



"...Det gick väl lite åt helvete..." Åh, jag skrattade!! Haha! Underbara du..

2010-09-15 @ 22:43:10
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0