Med en öl i pannan så struntar man i pommes fritten på huvudet.

Jag har ärligt talat inte haft tid att ens slå på datorn på senaste tiden, that's why it haven't been any updates.
Igår var det grönan med klassen då.. Men de hade stängt hälften av alla attraktioner så köerna var superlånga, så vi gick efter bara två timmar. På kvällen var det Edsbacka Bistro som gällde för att fira föräldrarnas tjugonde bröllopsdag! God mat men svindyrt, och lite lång väntetid. Jag åt kräftsoppa och lök/västerbottenostpaj till förrätt och svamprisotto med friterad kronärtskocka till huvudrätt. Lite senare blev det en kortispromenad med Jojjo som lämnat sjukhuset och sen plugga historia till klockan tolv! Var bara lite trött när jag vaknade imorse..
Idag var jag, Jojjo, Marielle, Annie och Camilla på grönan och lyssnade på Hoffmaestro! Hela grönan var utsåld så det var sjukt mycket folk. Jag kunde inte andas där vi stod först (långt fram i mitten), så jag och Marielle gick lite åt sidan, men det funkade bra det med. Hoffmaestro var ganska bra faktiskt!
Men vet ni vad som hände innan konserten började? Jag stod där i publiken, och helt plötsligt, från någonstans lite längre fram så kommer en mugg.. med öl.. flygande och träffar mig rakt i pannan. Ölen bara rann ner längs håret, över ansiktet och in under tröjan. Mysigt! Så typiskt alltså. Så nu sitter jag här med ihopklimpat hår som luktar öl och rök men orkar inte bry mig. Jag bara orkar inte längre. Livet är meningslöst just nu. Nejmen, jag saknar den där känslan. Den finns bara inte kvar i mitt liv längre, bara en stor avsaknad av den.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0