Mellis!

Idag hade den andra gruppen tydligen labb på kemin, så jag slutade 1½ timme tidigare! Den tiden har jag spenderat med att dricka te, äta nyttig äppelpaj och skriva biologi. Och läsa reklam! Måndagar är bästa reklamdagen, för då kommer Ica-reklamen. Och jag gillar Ica Spångas endagsryckare.
Jag tänkte dela med mig av receptet till min egen påhittade nyttiga äppelpaj;

-ett litet äpple
-kanel
-pecannötter

Värm ugnen till 200 grader. Skiva äpplet och lägg i en liten pajform. Strö över kanel. Bryt några pecannötter i bitar och toppa pajen med dem. Grädda i ugnen i ca 10 minuter. (Om man vill grädda äpplet längre så kan man vänta med att lägga lägga på nötterna så att d inte blir brända). Yummie!

Härlig webcam-kvalité. Idag var vädret så fint så jag tyckte det passade bättre med den soliga New York-koppen.

Jag hade tänkt träna idag, men det öser ju ned hela tiden så jag vet inte om jag orkar cykla dit.. Nu ska jag kanske laga lasagne, så är det klart för kvällen.. Eller så kollar jag på tv. Eller läser. Vi får se..

Kommentarer
Postat av: nina

Gud så gott det ser ut!

2010-09-13 @ 17:51:55
URL: http://passionista.blogg.se/
Postat av: Evelina

Det blev en rödgrön seger, med Mp som etta och V inte långt efter! M fick bara 2 röster, haha!

2010-09-13 @ 20:04:09
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0