När de sexiga tanterna är upptagna får man leva med myggorna.

Igår var det mycket plugg, lite tid och en förbannad huvudvärk som gjorde att jag gick och la mig klockan tio, därför blev det ingen bloggning! Helt kortfattat från igår så gillar jag min nya ridgrupp, de är väldigt schyssta faktiskt.
Idag har jag haft picknick med Eve! Det var mysigt men väldigt mycket mygg, en hel svärm som bara stod upp som en pelare ovanför oss! Tanken var att vi skulle vara nyttiga med våran tonfisksallad, men sen blev det mycket fika till efterrätt, så så nyttigt blev det inte..
Imorgon blir det Grönan med klassen och sen middag på resturang med familjen, nice eller vad? Eftersom jag först behöver vara vid Gröna Lund klockan tolv så hade jag tänkt träna innan, men jag tror jag struntar i det. Jag känner inte riktigt att jag orkar, och det blir så stressigt med tiden. Bättre att få en riktigt lugn morgon för en gångs skull!
Jag och Eve har upptäckt vissa buggar på de nya bussarna. De gillar att rabbla upp busshållplatserna i rad innan man kommit fram, och en del har fel nummer på sig, till exempel så åker "20 Mörn" här hos mig nuförtiden..
Min dator laggar som jag vet inte vad just nu, jobbigt..!

Kommentarer
Postat av: Anneli

20 mörn åker min linje med rätt ofta ;) och rabblar upp alla stationer... fail!



hm... din eves picknick var lite som våran ;) otroligt nyttiga mackor, (50% fullkorn, ey!) och liiiiite mycket efterätt. Men äh! Man lever bara en gång.

2010-09-09 @ 22:15:11
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Evelina

Gillade våran nyttiga mygg-picknick <3

2010-09-09 @ 23:15:03
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/
Postat av: Evelina

Btw, jag diggar rubriken! Haha!

2010-09-09 @ 23:15:39
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0