När man har läst igenom allt en gång, då har man pluggat.

Igår - ridning som gick sämre än sämst, pluggat kemi.
Idag - slutat historia B (lite läskigt att gå fram till läraren och lämna in boken hehe..), tränat, bänkat mig vid tvn, pluggat biologi.
Kemiprov idag och biologiprov imorgon, därför har jag inte vart inne på datorn (jag satsar stenhårt på att vänta med pluggandet tills kvällen innan).
Jag tycker lite synd om mig själv. Idag var jag och tränade på curves som vanligt, och när jag gjorde upphopp så bara smärtade det till i vänstra knäet typ. Det går bra att göra knälyft och sånt men inte att böja mig ned, då gör det ont. Det gick lite dåligt att cykla hem kan jag säga, det är lite svårt att cykla med ett ben haha! Men jag gick i uppförsbackarna så gjorde det lite mindre ont.. Och det här är så typiskt, för imorgon bitti tänkte jag springa intervaller för att förbättra min kondition på hemtentan.. Vi får se hur det går.
Idag såg jag sista avsnittet för säsongen av Dexter. Slutet är så hemskt. Man blir deprimerad, allt bara förstörs.
På fredag skulle jag bara ha en lektion, matte 10.05-11.25, men nej nej - självklart ska vi på en kemiutflykt typ! Lyssna på tråkiga föredrag och annat inne i stan 11.00-15.00..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0