Om Eve har mer muskler än mig, då är något fel..

Idag var Eve hos mig. Vi bakade kärleksmums somm blev lite fail eftersom vi hade en glasform istället för långpanna, men goda i alla fall. Man blir väldigt mätt.
Men, det Eve kom för var spa-kvällen på curves. Den vart mer lyckad än vad jag trodde! Vi gjorde massa vägningar på en våg typ (min kropss metaboliska ålder var 30, Eves 33 och mammas 29.. skumt!), åt massa grönsaker med dipp, kollade på lite olika saker och så fick jag mig en gratis manikyr. Så istället för att klippa av naglarna som planerat så är de nu formade, målade och dekorerade!
Facebook krånglar.. Inte kul.
Just nu har jag inte mycket mer att skriva.. Knäet gör fortfarande ont men det gick bra att springa trots allt.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha! Gillar att jag har mer muskler än du, fastän jag inte tränar! ^^

2010-09-24 @ 15:42:38
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0