Storstädat!

Eftermiddan spenderades med finaste Eve i Vällingby centrum. Tanken var att jag skulle köpa massor av kläder, men jag kunde inte hitta ett enda plagg som jag gillade särskilt mycket! Och nu är det höst, så vart är de mysiga stickade tröjorna? Det finns inga alls (om man inte vill ha halvgenomskinliga från gina)! Trevligt hade jag i alla fall, och gott fika på Wayne's hanns det med också.
Nu på kvällen har jag väldigt ambitiöst nog storstädat mitt rum. Jag var trött på stökigheten och alla bleka färger, så tänkte att det var dags för lite förnying. Jag skulle vilja göra en lite större makeover (precis som med min gardeob), men vi hade inte så mycket röda och orange saker hemma tyvärr.. Jag ville ha våran snygga gamla röda telefon (en sån med "ringskiva" som man snurrar på), men jag har inget telefonjack i mitt rum, tråkigt nog..
Före- och efterbilder får ni, även om jag inte blev helt nöjd!




Ni kan nog misstänka vad som är före och efter..

Jag sov förresten nio och en halv timme idag! Gissa om det var härligt! Jag har nog inte sovit så länge på.. något år kanske? Så nu känner jag mig mycket friskare, lovely!

Kommentarer
Postat av: (o:

Egen öppen spis, hur cool e inte de.

2010-09-17 @ 10:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0