Svar på kommentar..

Sofia, jag förstår hur du tänker, men jag höll för raderna under när jag gjorde testet så jag kan inte ha sett vad det stod :P
Jag tror det är 666 som blir liksom djävulen --> röd. Sen har jag ingen aning om resten haha.

Har ni märkt förresten att man kan se namnet på de som kommenterar nu? Det märkte jag nyss! Jag äger alltså. Lite sådär i efterskott.



Nu är det så att halloween sakta börjar närma sig. Eller det är fyra veckor kvar. Men, man ska tänka lite förväg. Grejen är att jag ska på halloweenfest med obligatorisk utklädnad och så.. förslag på vad man ska va?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Klä ut dig till ett matteprov ;DDD



Men den där Chris är inte Olle :(

2010-10-01 @ 13:33:24
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0