Sippin' tea and feelin' sorry for myself.

Igår var jag i Södertälje och bowlade och kalasade med Maria, Sofia och några till. Det var riktigt roligt! Men långt att åka.. Det tog 40 minuter med bil vid halv ett på natten (då det inte är någon trafik alls)!
Jag gjorde för övrigt två geografiska upptäckter igår. Ett: Västindien ligger i Amerika och är inte samma sak som Indien! Det kändes som att jag fick en uppenbarelse när jag upptäckte det. Det andra: Östertälje existerar!
Just nu sitter jag och försöker skriva en labbrapport om Jetline (stora bergochdalbanan på Gröna Lund). Det går väl inte sådär jättebra precis. Det går inte så mycket alls faktiskt. Jag är bara helt opepp.
Och vet ni vad? Jag har blivit förkyld. Blä. Jag sitter med en fleecefilt i knät och duntofflor på fötterna och dricker te ur en enorm New York-kopp. Te. Liksom, hur lågt får man sjunka? Vi har aldrig använt våra New York-koppar, fast jag har alltid velat göra det. Vi har två koppar, som vi fått i present av New York-bor. Jag vill att någon kommer hit och dricker te med mig ur den andra koppen.
Jag har ont i ryggen. Det är nog inte så konstigt med min hållning. Och så sprang jag imorse, 10 km. Det var jobbigt. Men nu jäklar ska jag göra den här "personlig tränare"-hemtentan, synd att jag är förkyld bara. Men jag tror på att det är bra att springa när man är förkyld, man kan säkert springa ifrån bacillerna.
Hoffmaestro är faktiskt bra. Lyssna på So do you eller Young dad. Tröstmusik.
Jag tycker väldigt synd om mig själv just nu.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Om du vill kan jag komma hem till dig och dricka te ur dom där kopparna, så länge det inte är te med fruktsmak.



Ja, och jag har pluggat så mycket så jag har glömt bort vad man ska göra annars typ :c åh, jag har ingenting att göra! ähh, jag pluggar lite.



En chey med kort hår och en grisnäsa samt en killen med lååångt hår ;)

2010-09-12 @ 21:41:31
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0