Smart och korkad på samma gång, lite som legally blonde.

Jag sitter insvept i mitt duntäcke, myys.. It's so cosy.
Damp, nu försvann allt jag skrivit.. Fuck.
Idag har jag sett ett avsnitt av Biggest loser. Det var ganska bra, jag gillar bantarprogram höhö. Nej men seriöst så skulle jag kanske vilja bli en såndär coach. En utmaning var att deltagarna, en och en, skulle stå fem minuter i ett rum med sötsaker och skräpmat. Det lag som åt flest kalorier skulle få ett kilo avdraget vid nästa vägning (och därför större sannolikhet att få stanna kvar). Ingen åt något förutom en kille som åt en ketchup (påse) för att vinna ifall ingen annan åt något. Och så var det en annan kille.. han åt en big mac, en cupcake, två chokladbollar och två öl på fem minuter! Helt sjukt. Han höll på att spy medan han åt, men bara fortsatte att vräka i sig. 1990 kcal (ett helt dagsbehov) på fem minuter..
Jag kände mig fet när jag kollade på Biggest loser. Människorna där väger ca 100 kg+, och jag kände mig tjock. Säger inte det något om min självbild? Jag menar, jag är ju faktiskt inte någonstans i närheten av 100-strecket. But reason dosn't always count. I still had to do sit ups..

Dagens citat:
"Nea, jag älskar dig, men ibland är du så jävla dum i huvudet!"

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har aldrig riktigt tyckt om Biggest Loser, och tänker då inte titta på den svenska versionen heller, hehe...



hihi, fint citat ;)

2010-09-21 @ 22:30:28
URL: http://bbabbelbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0