Allt blir bra om man häller det i mitten..

Sol, vind och vatten, höga berg och djupa hav, idag är det valborg och jag är glad. Jag älskar att rimma Och ja, i mina öron rimmar detta. Jag kom på den aldeles själv, visst är jag duktig?

Igår var jag i skolan, tränade (typ första gången på en månad?), träffade Linda en snabbis och sen hem för attElin kom hit! Våran filmkväll var riktigt lyckad och misslyckad på samma gång må jag säga. Himla rolg var den iallafall, jag har nog inte skrattat så mycket på länge. Vi bakade chokladrutor och trodde att smeten skulle breda ut sig själv i ugnen, men det gjorde den inte! Så hörnen på plåten blev utan kaka. Sen gjorde vi en dubbel sats glasyr som blev som sås istället för gegga, så den rann av kakan och la sig i hörnen istället. Sen hällde vi på kokos, men glasyren var ju lite såsig så kokosen sjönk.. Haha, riktigt lyckat alltså! Men god var den, eller är, jag har ju inte ätit upp hela än.. Sen kollade vi på Pirates of the Caribbean (första filmen), men båda var rätt ttrötta i slutet.. Ja, det var väl min trevliga fredag.

Idag blir det till att sola, träffa Jojjo och fira valborg i rålis (fast enligt T9 blir det Pakistan), de som vill får hänga på!

Våran tomt är väldigt varm förresten, typ all värme samlas i våran södersluttning. jag menar, jag ligger ute i bikini just nu, klockan är inte ens elva och det är stekhett.. Men det är najs! Aja, trevlig valborg!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha vi är bäst på att baka!! :D <3

2011-05-01 @ 12:39:20
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0