Do whatever it takes, 'cause you can't rewind.

Idag har jag storstädat mitt rum! Galet vad mycket jag har städat alltså, rensat golvet, skrivbordet, runt datorn och lite allt möjligt, dammsugit, bytt lakan, satt upp klockan, städat hos Biggles.. Det tog kanske fyra timmar. Jag solade lite också, men fick en röd bikinibränna och lite soleksem på magen och ena ögonlocket på bara tjugo minuter typ.. dags att ta fram solkrämen kanske? Efter min långa städjour tog jag en promenad med en trevlig filur.. Sen fick jag skynda mig hem för att farfar, farbror och Bert kom hit för att fira pappa som fyller 55! Efter god middag, tårta och visning av islandsbilder smet jag iväg till Jojjo och kom nyss hem.. Ja det var min dag idag!

Jag har väl inte mycket mer att skriva här, men för de som vill smsa finns det lite news ;) (<--- OMG, en smily i min blogg.)

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Hihi, saken är den att jag fortfarande har ont i halsen och den är lite svullen så det är svårt att svälja fortfarande så måste ha brus :( annars hade jag gjort det för länge sen :P <3

2011-04-26 @ 23:13:15
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0