I was waiting on a different story.

Vädret idag är wunderbaum. Jag har legat ute på tomten och pluggat tyska och läst i några timmar tills jag fick lite solsting, så nu är mitt ansikte rött, varmt och fräknigt. Men det var det värt! Det var ju till och med lite t-shirtväder mot slutet, riktigt skönt. Jag passade på att köra lite agility med Isa också. Det var verkligen länge sen (något år skulle jag tro), eftersom Isa har ledbesvär och käkar smärtstillande sedan några år tillbaka. Men ni skulle ha sett henne när jag ställde fram hindrena, hon bokstavligen hoppade på stället och bara väntade på att jag skulle säga åt henne och hoppa! Det märks att hon har saknat det. Hon var jätteduktig också, hon rev på det högsta, 65 cm, men klarade allt annat! Fin tjej.

Old pic.

Idag knarkar jag te för att försöka få bort mitt lilla halsonda. Jag tycker te är lite halväckligt så det är lite småjobbigt att pressa i sig sisådär en liter, men snart är det väl över..

New pic.

Idag tänkte jag faktiskt fota men.. det finns inget fint att fota?

Kommentarer
Postat av: anneli

30 minuter hem från dig, men sen tog det 20 minuter till dig från stallet och 10 minuter till stallet ;)

2011-04-10 @ 19:23:37
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0