I'm trying to let you know that I'm better of on my own.

Oh oh oh! Mamma sa "Vi måste nog låta dig åka på Peace & Love eftersom du fyller 18 då"!! Såå jag kommer troligtvis åka på P&L!!!! Fan vad great.

Idag fortsatte jag på min sönderklippta tröja lite. Jag strök den, klippte sönder lite till och sydde ihop den på sidorna upptill. Hoppas jag inte sydde för tajt bara, den ska gå att "rynka" lite fram sen.. Det ska bli en (sommar)klänning, jag tror att den kan bli rätt bra.

Paintskillz. Gimpskillz. Lite sådär ska den se ut, fast färgen är mer blå och lite mörkare, och så ska klänningen inte vara så sne. Fast man vet ju inte hur det blir när det är jag som fixar..

Kommentarer
Postat av: Elin

Woho!! Ibland så är mamma och pappa snälla sej ;D <3

2011-04-10 @ 23:11:47
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Linnéa

Sv: Asså den är inte över avancerad men min kära D60 började dö lite och istället för att köpa en d3100 (typ som min d60 fast med filmning och annat namn) och då sa dom som jobbade att D7000 var bästa kameran för mig så jag får nyare och bättre inte en för avancerad proffs kamera.

2011-04-11 @ 10:49:16
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0