Långfredag.

Så, första islandsinlägget är uppe. Fler kommer senare..

Idag har jag åkt till Hööks med Jojjo, men vi åkte lite fel så det tog två timmar att åka dit! Men hon köpte skor och shortchaps iallafall och jag köpte vantar till slut. Efter att ha väntat på bussen i 40 minuter så tog det ungefär en timme att åka hem igen. Fett värt. *host*

Jag köpte isländska påskägg på Island. De är som kinderägg fast lite tjockare, och istället för en leksak i så är det godis och ett litet budskap i, fast på isländska. Typ "Betra er að biðja en stela" ("Bättre att tigga än att stjäla"). Hehe.

Nu ska jag göra mig klar och möta och Eira, vi ska grilla, mysa och kanske busa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0